WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Wednesday, August 25, 2010

testimoni




Nama : Ramli (Pak Lie)
Umur :

Bukit Payung, Terengganu DarulIman
Penyakit dialami MasalahPenghadamandanDiabetis
Pengakuan:

Saya menghidapi masalah penghadamandan Diabetis.Sudah bermacam-macam produ kdi pasaran telah saya cuba, namun kesannya tidak seberapa. Sayajugatelah menjalani pembedahan usus pada awal tahun ini untuk mengatasi masalah penghadaman. Alhamdulillah,pada bulanFebruari 2010 seorang rakan telah memperkenalkan Pomepure kepada saya.Kesihatan saya semakin pulih denganhanya mengambil 50 ml Pomepure setiap pagi selepas subuh.Setelah satu (1) minggu mencuba Pomepure terdapat kesan positif pada diri saya,dan saya tiada lagi masalah penghadaman. Saya kini sudah boleh makan makanan kegemaran saya dan tidak perlu berpantang makan macam dulu lagi.Tubuh saya semakin segar dan sihat. TerimaKasih Pomepure!!

No comments:

Post a Comment