WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Tuesday, August 24, 2010


Saya Puan Norihan disahkan mengalami masalah tairod dan darah tinggi, kesihatan saya bertambah serius apabila disahkan mengalami masalah buah pinggang, peringkat awal saya menjalani cucian air tetapi keadaan semakin kritikal apabila saya terpaksa menjalani Dialisis (Cuci darah).Setelah mencecah 4 tahun saya dihadiahkan oleh adik saya Jus Delima Pomepure. Saya mula meminum jus delima dalam jumlah lebih kurang 15ml sahaja sehari pada minggu pertama. saya meminum jus ini bersama anak saya yang mengalami masalah lelah. Hasilnya Tekanan darah menurun dan Hb(Haemoglobin) saya meningkat daripada 4 ke 6.5 bagi ujian yang lalu.Masalah lelah anak saya yang menggunakan (MDI Sabutamol) beransur pulih. Saya juga mendapat pandangan daripada Doktor “Alhamdulillah “ Doktor tiada halangan kerana Jus Pomepure adalah 100% asli dimana tiada sebarang campuran. Berdasarkan pengelaman ,anda semua boleh berikhtiar dengannya insyallah anda semua akan mendapat apa yang harap-harapkan.Pada Rakan rakan senasib dengan saya terima kasih pada yang membeli jus delima melalui suami saya.terima kasih

No comments:

Post a Comment