WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Tuesday, August 24, 2010

testimoni 7-MASALAH berat badan



Saya Zuhairi yang mengalami masalah lelah sejak kecil bersyukur pada Allah kerana telah diperkenalkan Jus Delima Pomepure 100%.Keadaan lelah saya bertambah baik cuma yang tidak disangkakan adalah berat badan saya dah turun tak lah sebanyak mana lagi tapi mencecah 5kg dimana pada timbangan 2hb Mei 2010 seberat 88kg setelah meminum bersama ibu saya Puan Norihan ibu saya bertambah sihat dan timbangan saya pada hari ini menurun kepada 83kg. Saya akan meneruskan meminum jus delima bagi menghilangkan lelah dan bercita cita agar berat badan saya turun lagi insyallah 5 kg lagi bulan depan.Saya dah recomen pada guru-guru sekolah saya.Saudara/saudari diluar sana bila lag....!,call je E.Shah tu...

No comments:

Post a Comment