WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Thursday, August 26, 2010

Pelan pemasaran




Q: Sekiranya kami mendapat bonus kereta adakah pihak syarikat menetapkan jenis kereta yang boleh dibeli oleh pelayak Tabung Kereta?
A:Pihak syarikat tidak menetapkan syarat untuk pelayak memilih dan membeli jenis kereta tetapi adalah digalakkan memilih kereta Jenama Audi. Ini kerana pihak syarikat akan menubuhkan POMEPURE AUDI CLUB (PAC) untuk mengeratkan perhubungan sesama ahli kelak.

Q: Apakah fungsi sebenar Pelan A perniagaan ini dan dimanakah kelebihannya berbanding Pelan Pemasaran yang ada dipasaran?
A: Fungsi Pelan A ialah untuk menjana pendapatan harian diatas penyertaan usahawan kedalam perniagaan ini. Pelan A akan menjana pendapatan yang besar sekiranya ada penyertaan ahli baru setiap hari.
Kelebihan Pelan ini berbanding dengan pelan yang menjadi sebutan dipasaran antaranya sistem Binary adalah Pelan ini tidak perlu menunggu pasangan untuk mendapat bonus dan tidak ada had pendapatan harian. Sekiranya ada kemasukan ahli baru kedalam organisasi anda maka secara automatik anda akan menikmati BONUS walaupun seorang yang masuk.

Q: Adakah kami mesti membuat pembelian pengekalan setiap bulan untuk menikmati bonus yang ditawarkan?
A: Wajib....setiap ahli diwajibkan membuat belian pengekalan setiap bulan untuk terus memperolehi bonus yang ditawarkan. Belian pengekalan bergantung diatas pangkat yang disandang. Jumlah minimum adalah 100BV dan 300BV bergantung diatas pangkat.

Q: Adakah syarikat ini mengunakan kaedah Auto Maintain?
A: Benar.... kami membangunkan sistem Auto Maintain bagi membolehkan dan memberi peluang kepada semua ahli membuat pengekalan belian pada setiap bulan. Sistem ini akan berfungsi dengan memotong secara automatik bonus Pelan A sebanyak 30% sehingga cukup jumlah minimum belian pengekalan setiap bulan.

Q: Apakah kaitan dan perhubungan Pelan A dan Pelan B?
A: Pelan A merupakan pelan penajaan manakala Pelan B merupakan pelan utama yang melangsungkan kestabilan perniagaan ini. Pelan A dikira harian dan bonus dibayar 2 kali sebulan manakala Pelan B dikira bulan dan bonus dibayar 1 kali sebulan.

Q: Apakah perbezaan Tabung Khairat Gemilang Pomepure berbanding dengan Takaful atau Insurans Hayat?
A: Tabung Khairat Gemilang Pomepure adalah tabungan dalaman yang diselia khas oleh Syarikat dan hanya di agihkan bayaran pampasan kepada ahli yang layak berdasarkan terma-terma syarikat.

No comments:

Post a Comment