WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Wednesday, August 25, 2010

TESTIMONI-Tiroid, Darah Tinggi, Buah Pinggang.



Nama : Puan Norihan
Umur : 51, Kg Ladang, K. Terengganu
Penyakit dialami Tiroid, Darah Tinggi, Buah Pinggang.
Pengakuan:

Saya Puan Norihan disahkan mengalami masalah tiroid dan darah tinggi, kesihatan saya bertambah serius apabila disahkan mengalami masalah buah pinggang, peringkat awal saya menjalani cucian air tetapi keadaan semakin kritikal apabila saya terpaksa menjalani Dialisis (Cuci darah) .Setelah mencecah 4 tahun saya dihadiahkan oleh adik saya Jus Delima Pomepure. Saya mula meminum jus delima dalam jumlah lebih kurang 15ml sahaja sehari pada minggu pertama. Kini saya mengambil jus 4X sehari dengan kadar 15ml tanpa campur air. Hasilnya Tekanan darah menurun dan Hb(Haemoglobin) saya meningkat daripada 4 ke 6.5 bagi ujian yang lalu.Masalah lelah anak saya yang menggunakan (MDI Sabutamol) beransur pulih. Saya juga mendapat pandangan daripada Doktor “Alhamdulillah “ Doktor tiada halangan kerana Jus Pomepure adalah 100% asli dimana tiada sebarang campuran. Berdasarkan pengelaman ,anda semua boleh berikhtiar dengannya insyallah anda semua akan mendapat apa yang diharap-harapkan .

No comments:

Post a Comment