WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Tuesday, August 24, 2010

testimoni

Doktor memberi saya 2 cara untuk mengurangkan kolestrol dalam badan iaitu dengan meminum Arak merah atau bersenam. Terkejut saya apabila Doktor yang merawat saya berkata begitu sedangkan saya beragama Islam. tentu sekali saya pilih dengan cara bersenam. Tetapi masa saya terhad & tidak sempat untuk melakukan senaman. Tidak lama selepas itu, seorang rakan menunjukkan satu produk bernama Pomepure

Saya Hisham berterima kasih pada isteri tersayang kerana sanggup bersusah membuat panggilan telefon bagi membeli Jus Delima Pomepure.Setelah mengalami masalah dalam saraf diselaputi Kolestrol.Buat masa ini terdapat luka pada kaki saya tetapi saya tidak merasa kesakitan.Setelah 2 hari minum badan saya adak letih,mengikut En.Shah itu merupakan sebahagian simpton selepas meminum jus delima.Saya nak terus beikhtiar dengannya kerana telah banyak produk lain saya cuba,tetapi tidak berkesan.Insyallah disana ada keberkatan.

No comments:

Post a Comment