WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Thursday, August 26, 2010

Peluang perniagaan

JADIKAN MIMPI ANDA REALITI…
Apa pun impian anda, kami boleh membantu mewujudkannya dan menjadi kenyataan.

Bersamaan dengan Jus Pomepure yang menyediakan berlapis-lapis perlindungan antioksidan untuk kesihatan fizikal anda, kami juga menyediakan berlapis-lapis kebebasan kewangan dan kestabilan bagi kesihatan kewangan anda.Adakah anda pernah berfikir tentang bagaimana tambahan RM1000 hingga RM5000 pendapatan bulanan akan mengubah hidup anda?

Setiap hari ribuan Usahawan Perniagaan Jus Pomepure berkongsi dengan kawan-kawan dan ahli keluarga dan menikmati manfaat kesihatan diri mereka sendiri.
Mulailah meningkatkan kesihatan dan kekayaan anda melalui kekuatan luar biasa Jus Pomepure.Warnai mimpi dengan Pomepure, dan memulakan impian kehidupan bahagia anda hari ini bersama kami!

SISTEM PAMPASAN

Gemilang Pomepure menyediakan sistem pampasan revolusioner yang tak tertandingi dalam industri Multi Level Marketing, bukan hanya untuk membina KEKAYAAN jangka panjang, stabil, tetapi juga untuk lebih cepat dan mudah.
Kerana Gemilang Pomepure adalah kenderaan yang sempurna untuk membiayai gaya hidup dan impian anda.
Tidak ada syarikat lain yang menawarkan seperti aliran pendapatan yang signifikan dalam waktu begitu singkat dan pantas.

PELAN PEMASARAN

Gemilang Pomepure berfokuskan kepada pelan pemasaran yang inovatif dan terkini. Dicipta berdasarkan keperluan dan kehendak, dapatkan pelan pemasaran terbaik untuk milikan perniagaan anda.

Jika anda tidak biasa dengan jaringan pemasaran, terdapat setengah dozen jenis Pelan Pemasaran, di antaranya ialah :

1. Kepantasan ‘Binary’
2. Kestabilan ‘Unilevel’
3. Kepastian ‘Matrix”
4. Kebolehukuran ‘Breakway’

4. Kini adalah revolusi kacukan pelan pemasaran Gemilang Pomepure, atau lebih dikenali sebagai ‘’Quadro Super Hybrid”. Kacukan ini mengabungkan elemen terbaik dari pelan-pelan berlainan kepada sistem pemasaran yang fleksibel.

Pelan ini termasuklah bonus permulaan yang menguntungkan untuk mendapatkan pendapatan segera, yang dapat membantu anda untuk menggapai kebebasan kewangan yang stabil. Berdasarkan 11 bonus dan insentif yang kami sediakan, pelan pemasaran ini menghadiahkan sesuatu yang bermanfaat jika anda sanggup untuk berusaha mencapainya.

Keunikan Pelan Pemasaran “Quadro Super Hybrid” Gemilang Pomepure.


1

Pembayaran bonus daripada nilai Markah Bonus (BV)
2

Pengekalan Belian Peribadi Rendah hanya 100BV sebulan
3

Sistem kenaikan pangkat yang mudah BV terkumpul tanpa had masa
4

Tiada penurunan pangkat & Tiada Tekanan
5

Pembahagian keuntungan kepada semua generasi
6

Sistem pembahagian keuntungan global
7

Perniagaan boleh diwariskan



Pelan A : (FAST START BONUS)


Pelan B : (MASTER PLAN)
Pelan C : (KEMEWAHAN)

POMEPURE CAR INCENTIVE


Tabung Kereta adalah peruntukan syarikat sebagai insentif bagi usahawan yang berpangkat Manager keatas yang memenuhi syarat kelayakan untuk membeli kereta mewah.

POMEPURE VACATION INCENTIVE

Bonus ini diberikan kepada usahawan yang berpangkat Director keatas yang menepati syarat pengekalan BV pada setiap bulan berpeluang menunaikan umrah dan melancong ke luar negara.

TABUNG BERSAMAMU GEMILANG POMEPURE

Tabung ini terbahagi kepada dua Tabungan, iaitu Tabung Khairat Kematian dan juga Tabung Kemasyarakatan.
.

No comments:

Post a Comment