WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Wednesday, August 25, 2010

testimoni-PEMBULUH JANTUNG TERSUMBAT

Nama : Abdullah Bin Abbas
Umur : 57 Tahun ,Renek, Jerteh,
Terengganu DarulIman.
Penyakit dialami

PembuluhJantungTersumbat
Pengakuan:

Saya telah disahkan doktor pakar bahawa saya menghidap penyakit gangguan pembuluh jantung (Unstable Angina) sejak 2 tahun yang lepas. Semenjak menghidapi penyakit tersebut saya amat menderita kerana ia tidak boleh tertekan dan penyakit itu juga menghalang saya dari melakukan kerja-kerja berat .Saya juga berulang kali di masukkan ke wad hospital kerananya. Pada awal bulan Februari 2010, seorang rakan telah memperkenalkan Pomepure kepada saya.Setelah saya meminum 3 botol Pomepure, perubahan yang positif telah berlaku pada diri saya.Saya merasakan badan dan dada bertambah sihat dan ringan. Untuk kepastian saya telah ke hospital untukmembuat rawatan ECG (Electrocardiagram).Keputusan dari pemeriksaan tersebut, saya telah diisytiharkan sihat dan bebas dari penyakit tersebut. Syukur Alhamdulillah denganizin-Nya penyakit saya sembuh.

No comments:

Post a Comment