WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Wednesday, June 16, 2010

TESTIMONI 1-Masalah Asma, Migrain dan Gastrik serius.




Nama : Sharifah Jalilah binti Syed Abd Rahman
Umur : 39 , Lokasi : Jengka 24, Pahang
Penyakit dialami Masalah Asma, Migrain dan Gastrik serius.


Pengakuan: Syukur kepada Allah swt kerana dengan izinNya saya kini saya kembali sihat dan segar seperti sediakala. Saya menghidapi penyakit Gastrik yang teruk sehinggakan badan saya tidak lagi mampu menerima makanan. Bila makan sahaja saya akan muntah dan batuk. Tambahan pula saya menghidap penyakit Lelah. Keadaan itu berlarutan sehingga saya dimasukkan ke Hospital selama sebulan lebih. Wang banyak keluar pada masa itu. Bila dengar sahaja dimana ada jual ubat yang berkenaan dengan penyakit saya beli sehingga beribu ringgit kerana penyakit tersebut saya terpaksa membuat keputusan untuk berhenti kerja kerana tubuh saya tidak mampu dah nak buat kerja. Dirumah saya penuh dengan ubat-ubat sahaja. Tak dinafikan sudah macam Farmasi atau kedai ubat. Alhamdulillah, dengan bantuan suami yang memperkenal kan Jus Pomepure, saya mencuba nya. dengan hanya minum 50ml setiap pagi selama 4 hari sahaja penyakit saya beransur-ansur sembuh. Kini saya dah boleh makan seperti biasa. Sekarang saya tidak lepas kan peluang untuk berkongsi penyakit yang dialami ini kepada jiran-jiran saya. Jus Delima Pomepure sangat berkesan. Kini saya join pomepure untuk perkenalkan kepada rakan-rakan tentang Jus Delima ini. Terima Kasih suami ku, terima kasih Pomepure.

No comments:

Post a Comment