WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Thursday, June 17, 2010

TESTIMONI 6-Leukemia dan Bengkak Limpa

Nama : Shahrul Rizman B Samsuri
Umur : 5 Tahun , Jerantut Pahang
Penyakit dialami Leukemia dan Bengkak Limpa
Pengakuan:

Sekarang adik sudah boleh bermain kejar-kejar dengan kawan-kawan adik. Adik sudah sihat tidak macam dulu lagi. Terima Kasih mak. ayah, atok kerana bagi adik minum jus Pomepure. Dulu adik selalu sakit-sakit, tubuh adik letih. nak makan ubat pun letih. sekarang adik bertambah sihat. Adik nk makan aiskrim.. (kata -kata adik Shahrul).

Menurut ibu kepada adik Shahrul Rizman: Anak saya menghidapi penyakit Luekimia setelah sejak bulan 5 tahun 2009. Dulu.. Adik Sharul selalu demam dan tidak aktif macam kanak-kanak lain. Apabila doktor mengesahkan penyakit yang dialaminya, saya begitu terkejut dan mengalami trauma.. Lama-kelamaan saya boleh menerima dugaan yang Allah berikan ini. mungkin ada hikmah di sebalik penderitaan yang dialami anak saya. Kos perubatan anak saya sudah pun mencecah RM 22,000 . Penyakit nya hanya bertahan dengan ubat-ubatan kimia dan pelbagai produk kesihatan yang saya beli kat luar sana. Saya sanggup menghabiskan wang ringgit yang banyak untuk mencuba pelbagai produk yang diberikan oleh saudara-saudari dan jiran terdekat.. Semuanya tidak menjadi sehinggalah saya berjumpa dengan produk bernama Pomepure. Jus Delima Asli yang begitu Ajaib. Saya berikan Sharul minum hanya 50ml sekali pagi dan malam selama 4 hari sahaja sudah nampak perbezaan yang ketara.. Anak saya sudah boleh berlari dimana sebelum ini hanya duduk di rumah sahaja dan banyak tidur. Alhamdulillah, Buah dari Syurga banyak khasiat dan penawar yang kita tak tahu.Terima Kasih Pomepure.

No comments:

Post a Comment