WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Thursday, June 17, 2010

TESTIMONI 4-Kencing Manis








Nama : Mohamad bin Yusoff (Dikenali sebagai MH Mohd)
Umur : 55 tahun , Tumpat Kelantan
Penyakit dialami :Kencing Manis



Pengakuan: Alhamdulillah pertama syukur kepada Allah s.w.t kerana dengan izinNya kencing manis saya berkurangan dari 22 turun kepada 9 hanya 2 botol Jus Pomepure.Tiap-tiap pagi apabila bangun tidur, tangan dan kaki menjadi kebas dan letih. Dalam masa 1 minggu minum jus Pomepure sebanyak 50ml dua kali sehari, terbukti delima menyihatkan.. Badan mula berpeluh dan segar dan tidak cepat letih lagi. Setelah minum Jus pomepure beberapa hari saya pergi ke klinik untuk membuat pemeriksaan kesihatan. Terkejut juga sudah banyak berubah bacaan meter doktor. Sebelum ini saya belum lagi mengambil apa-apa jenis ubat. Saya terus kan untuk botol kedua sehingga seterusnya.. Apabila melihat banyak perubahan dari segi paras gula dalam darah saya tadi.. saya membahagikan sebotol seorang kepada anak menantu untuk mencuba. Anak saya pun ada perubahan dari kecergasan dalam membuat kerja. Sebelum ini anak saya bila pulang ke rumah sahaja akan tidur tetapi sekarang badannya sudah bertenaga dan kurang tidur petang.. Terima Kasih Pomepure.

No comments:

Post a Comment