WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Thursday, June 17, 2010

TESTIMONI 3-Kolestrol Tinggi dalam Darah




Nama : Syamsul
Umur : 35 , Lokasi: Paka,Dungun Terengganu
Penyakit dialami Kolestrol Tinggi dalam Darah


Pengakuan: Saya menghadapi masalah peningkatan kolestrol dalam darah. Doktor memberi saya 2 cara untuk mengurangkan kolestrol dalam badan iaitu dengan meminum Arak merah atau bersenam. Terkejut saya apabila Doktor yang merawat saya berkata begitu sedangkan saya beragama Islam. tentu sekali saya pilih dengan cara bersenam. Tetapi masa saya terhad & tidak sempat untuk melakukan senaman. Tidak lama selepas itu, seorang rakan menunjukkan satu produk bernama Pomepure. Saya kaji dahulu kandungan Pomepure tersebut dan terbaca satu artikel berkenaan di dalam kit yang disediakan yang menyatakan Jus Delima 4 kali lebih baik dari Arak merah dan 6 kali ganda lebih baik dari teh cina. 1 minggu mencuba tubuh terasa sakit-sakit dan kerap sakit kepala . Selepas itu saya pergi berjumpa dengan Doktor . Terkejut bahawa Doktor berkenaan telah mengesahkan kandungn kolestrol dalam darah adalah normal & tekan darah juga normal. Sakit kepala tersebut kerana proses mencuci darah dan membuang toksin. Alhamdulillah kesihatan saya bertambah baik dan tanpa membuang masa saya masuk Ahli Pomepure dan bercerita kepada rakan-rakan dan Doktor terbabit tentang kebaikan Produk ini.

No comments:

Post a Comment