WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Wednesday, June 16, 2010

TESTIMONI 2-Diabetes, Darah Tinggi.




Nama : Ustaz Abdullah
Umur : 48 , Lokasi: Dungun,Terengganu
Penyakit dialami Diabetes, Darah Tinggi.


Pengakuan: Alhamdulillah.. dengan kuasa Allah s.w.t yang maha besar, kesihatan saya semakin pulih dengan hanya mengambil 50ml JUS DELIMA POMEPURE setiap pagi selepas subuh. Penyakit berkenaan hadir dalam diri saya 5 tahun lepas. Macam-macam dah produk di pasaran telah saya cuba tetapi kesannya tak seberapa. Alhamdulillah, ukuran kencing manis saya dari 32 turun mendadak sehingga 20 dalam masa 1 minggu mencuba Jus Delima Pomepure. Tubuh badan sudah semakin segar dan berpeluh. Sekarang tanpa ragu-ragu lagi saya mendaftar ahli pomepure dan berkongsi produk berkenaan bersama rakan-rakan.. InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment