WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Wednesday, June 16, 2010

simpton yang biasa berlaku selepas mengambil jus delima POMEPURE 10% ASLI

Delima ,Anugerah Illahi ini adalah merupakan satu-satunya Buah yang mengandungi kesemua mineral dalam kategori enzim yang diperlukan oleh tubuh serta mempunyai dwi sifat iaitu hipo dan hipper serentak,tidak pada bahan-bahan lain. Jadi Penggunaan Jus Delima 100% Asli (Pomepure) amatlah berbesar feadahnya kerana ” Bolus “makanan (kecil / halus) ini akan dicerna dengan tindakan enzim tertentu terhadap substrat tertentu di dalam perut selama 2-5 jam , Jangka masa makanan sampai ke perut melalui mulut 10 saat .



Oleh itu meminum jus adalah lebih cepat berkesan ketika sebahagian fungsi badan berada dalam keadaan lemah atau rosak untuk berfungsi dengan dibantu ber-trilion bakteria , jadi pada pengguna yang sebelum ini gaya hidupnya tidak betul (tiada motivasi,sikap yang buruk,tidak mengawal makan dan rutin harian yang salah) maka sudah tentu akan berlaku mendapan glukogen / bahan asing pada hati,usus,salur darah dan juga otot-otot dan tulang setelah mengambil pati delima yang bersifat enzim,dwi sifat maka semua itu akan berlaku pembongkaran yang akan menyebabkan pelbagai simpton antaranya batuk, demam atau suhu tubuh badan meningkat , mual atau muntah, sakit perut, kerap kencing, kencing kotor,sakit pinggang,kejang otot-otot, sembelit atau cirit-birit, pening dan juga gangguan pada darah seperti kandungan gula atau tekanan darah meningkat.



Gejala ini dipanggil ‘metabolik terbalik’ yang bersifat sementara. Simpton terawal boleh dirasai pengambil jus delima seawal 2- 4 hari namun tempoha ini biasanya akan mengambil masa 1- 4 bulan bergantung pada sistem tubuh seseorang. Bagi tujuan mengimbangi perkara ini cara pengambilan , dos serta masa(waktu) sangat memainkan peranan dan merupakan perkara yang penting dalam menilai Anugerah Allah ini terhadap peminum jus delima.



Simpton lain seperti merasai kegatalan pada bahagian anggota badan bahagian bawah kulit merupakan simpton yang dialami oleh pesakit buah pinggang-Dialisis dan strok serta saraf ,manakala penghidap resdung kronik mengalami keluaran cairan (hingus) atau kahak ,kegatalan pada mata serta telinga atau kesakitan pada gigi serta gusi. Keadaan berbentuk fenomina sementara.Bagi menilai keberkesanan jus delima 100% asli pengguna dinasihatkan membuat permerhatian daripada peringkat awal mengambil jus delima.

No comments:

Post a Comment