WELCOME

~AHLAN WASAHLAN~SELAMAT DATANG~ SYUKRAN JAZILAN~TERIMA KASIH~

Monday, September 27, 2010

Kecewa dalam hubungan seks?

Tidak akan berlaku lagi. Nikmati jus buah yang boleh membangkitkan nafsu syahwat yang penuh berahi. Kajian terkini menunjukkan bahawa pengambilan buah yang menggalakkan nafsu syahwat adalah sangat berkesan. Jus merah yang kaya dengan bijian manis akan membuatkan anda dan pasangan anda gembira disebalik selimut!

Delima adalah Buah Seks

Kajian terkini membuat eksperimen terhadap 53 orang lelaki yang menghidap masalah libido (keinginan seks). Selepas sebulan, hampir 50% daripada pesakit tersebut mengatakan bahawa persembahan seks mereka bertambah baik selepas pengambilan jus delima. Ia menjadi aset tambahan untuk buah tersebut yang sememangnya diketahui dalam mengurangkan risiko serangan jantung dan kanser prostat.

Salah satu kajian yang telah dilakukan di Universiti Southern California pada tahun 2007 terhadap kebangkitan nafsu berahi yang kurang berfungsi atau pesakit yang mandul mendedahkan bahawa 47% lelaki melaporkan ereksi atau kebangkitan nafsu yang bertambah baik dengan penggunaan jus delima, dan hanya 32% untuk placebo

KAMI BARU BERMULA JANUARI 2010. PRODUK IMPORT 100% DARI TURKI

No comments:

Post a Comment